Gah

Jeg klikker snart!
Det ene er at jeg blir så jævlig rastløs når jeg må skrive eksamensoppgave, men det hjelper ikke på akkurat at jeg bare går og teller sekundene til kjæresten min er hjemme igjen.

Alle rundt meg sier hele tiden: Det er bare å ringe så kan jeg komme og hente deg.
Men det er faktisk ikke å bare ringe. Opplever flere ganger at det ikke passer. Var så vidt jeg kom meg til legen for å få sjekket øyet mitt her forleden. Var så vidt at jeg fant noen som kunne presse inn tid til å kjøre meg.

De er ikke i situasjonen så de skjønner den ikke. Det er uansett ikke bare, bare å ringe til venner og familie hele tiden og be om skyss. En føler at man hele tiden skylder noe tilbake og jeg blir så innestengt av det.

Sånn som i dag da det eggsploderte på kjøkkenet… Et par egg hoppet ned på gulvet og eggsploderte og spredte deres plommer rundt i rommet… Jah… Sånn var det, det skjedde. (Don’t ask… Bad day, baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad mojo)
Jeg ble i hvertfall fri for egg, men følte ikke jeg kunne ringe folk bare fordi jeg trengte egg når jeg hadde andre alternativer.

Faen ass! Jeg HATER virkelig å bo her ute. Spesielt nå når situasjonen er som den er med huseier.

Vi har forøvrig funnet ut at hun er ikke på tur til å bli senil. Hun vet jævlig godt hva hun holder på med. Vi har fått hørt litt historier fra folk som har kjent henne i en del år at hun turer på sånn med gud og hver mann når hun ikke får viljen sin. Utspekulert og ondskapsfull, rett og slett.
Energien her er helt forferdelig og det tærer på oppå alt annet og jeg vil så innmari flytte. Men det er ikke noe ledig. Bare muggbefengte studentboliger. Jeg vil ikke bo i mugg for jeg vil ikke bli syk igjen. Har vært nok syk!

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeen! Skulle ønske det var onsdags kveld for da er kjæresten hjemme… Nei vent… Torsdag for da er eksamen overstått og da kan vi glede oss til vi ska på julebord for å koooose oss.

Where’s the Doctor when you need him! I need to borrow your T.A.R.D.I.S!

*sukk*

Om ardaiel

Dette er min hobby/matblog.
Dette innlegget ble publisert i Love, Me, NERD! og merket med . Bokmerk permalenken.

4 svar til Gah

  1. holtmi sier:

    «Her ute»? Bodde du så langt fra sentrum da?

    Eggsplosjon… 😛

    • ardaiel sier:

      Ja vi flytta ut på landet for snart to år siden. Tar meg sånn ca 40 minutt å gå til skolen. Forutsatt at det er en god dag med tørt føre. På is, selv om jeg bruker brodder tar meg omtrent en time 😛

  2. Bor du litt avsidesliggende til altså? Da kan det være rimelig håpløst uten bil. Bor selv langt utpå landet (20 min med bil til nærmeste «sted»). Hvis bilen ryker er jeg jo helt fortapt!

    Lykke til med eksamensoppgave 🙂

  3. ardaiel sier:

    Bor litt avsidesliggende til, ja. Har nå fått kjæresten hjem nå og eksamen gikk kjempefint. Fikk en B på den 🙂
    Nå har jeg et årsstudium i kunst og håndverk så med alt jeg har av studiepoeng fra før kan jeg ta en master en dag om jeg ønsker. Kanskje det heller blir master i det om jeg ikke kommer inn på master i musikk neste år. 🙂

Legg igjen en kommentar