Årets første dag i årets første sommermåned

Sola har dukket frem fra regnskyene og himmelen har endelig begynt å vise blått igjen, etter nesten to uker med regn. Men jeg klager ikke for vi hadde nesten tre uker med sol før det. Noe regn må det jo være så det ikke blir så alt for tørt.

Jeg har en eksamen igjen om en uke og da er det ferie 😀
Det gjenstår litt studentrådsarbeid etter det, men undervising og eksamen er over og det er det som virkelig stresser på.

Vi har kanskje litt diverse koselige planer for i sommer. Det blir muligens hyttetur til Tomma med noen venner av oss og det gleder jeg meg til 😀 Det er vel 2-3 år siden sist vi var der og leide hytte. Den lettere mislykkede teltturen i fjor regner jeg ikke med 😛 Kan hende vi gjentar det i år, men da skal jeg i hvertfall ha luftmadrass. Ryggen min tåler ikke hard bakke >.<

Men… Jeg har tatt pause fra tegning til eksamen så jeg skal få i meg litt mat før jeg setter i gang igjen.

I mellomtiden kan man jo titte litt på denne krabaten som krøp rundt på grusen i oppkjørselen vår:

Det er en Oljebille og jeg kan love de er store. Minst 3 cm i lengde. Har aldri sett en sånn en før

Åh ja… Fordi jeg har gjort det såpass bra med karakterer i år har snittet mitt gått opp en hel karakter. Om jeg så får C på neste eksamen vil snittet fremdeles holde seg oppe 😀 ALLRIGHT! 😀

Om ardaiel

Dette er min hobby/matblog.
Dette innlegget ble publisert i Flipside, Holiday, Me, Uni, Weather og merket med . Bokmerk permalenken.

1 svar til Årets første dag i årets første sommermåned

  1. Tonje sier:

    Lykke til på eksamen din! Heier på deg! ^_^
    Og for en grusom bille! Uwaææææ! 😛

Legg igjen en kommentar