17. mai NOTD

Sånn ble min 17. mai manikyr. Flaggene på tomlene ble litt… dårlige egentlig. Litt skjeve og sånn. Mye fordi jeg begynner å gå tom for hvit lakk. Jeg brukte konad-trykklakk for å være sikker på at jeg ikke skulle trenge 10 000 lag med lakk for å dekke helt og den er snart tom. Den hvite vanlige lakken jeg har er for tynn og penslene mine trenger å skiftes ut. Dumme meg glemte å skylle de etter siste gang jeg brukte dem (til hobbymaling, ikke neglelakk) og selv om jeg fikk av maling ved å vaske penslene med neglelakkfjerner, er busten ødelagt så jeg må kjøpe nye. (Sukk… dyre er de også. Dumme meg)
Anyway…

Tadaaaa!

Hip-hip-hip-hurraaaa!

Om ardaiel

Dette er min hobby/matblog.
Dette innlegget ble publisert i NOTD. Bokmerk permalenken.

1 svar til 17. mai NOTD

  1. Margrethe sier:

    Det ble veldig stilig! 😀

Legg igjen en kommentar