Ny saksbehandler på NAV

Jeg var på Mo i går for å møte den nye saksbehandleren min på Nav. Jeg hadde bedt om å få bytte siden den jeg hadde var dusten som behandlet lånesøknaden vår. Siden han er den eneste på Nav arbeid på Nesna, så måtte jeg bytte til Mo. Helt greit for meg for mesteparten av ansatte i Nesna kommune er inkompetente uansett.
Jeg grudde meg litt for jeg var redd for at det var en idiot jeg hadde fått tildelt, men det var det ikke 😀
Hun var kjempekoselig og grei. Hurra!
Hun hadde til og med lest i avisen om oss og syntes også det var forferdelig hvordan vi hadde blitt behandlet. Hun skulle se om hun klarte å utvide attføringa mi til å få tatt master også men det var ingen garanti for jeg hadde egentlig brukt opp mine 3 år. Men hun lovte at det ikke skulle ta 14 måneder å behandle det i hvertfal. En gang i neste uke skulle hun være ferdig xD

Ellers… Vi pusser opp og jeg kommer til å legge ut noe etterhvert om underveisarbeid og sånt. Men det er travelt og jeg er ganske trøtt og sliten for tiden så overskuddet jeg har går til oppussing og til litt gaming når jeg er hjemme. Og litt til kjæresten selvfølgelig

Om ardaiel

Dette er min hobby/matblog.
Dette innlegget ble publisert i FitteNAV, Gaming, Love, Me. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar